classic kaffe smakar mycket bättre

Pappa stack till som en räddande ängel så att jag kunde köpa kaffe och lite annat nödvändigt. Classic såklart, inget annat duger.



Fick körkortet idag :) Finally.

Gick runt på stan som en halvdränkt människa idag, dripp dropp sa håret.

Nu har jag druckit kaffe så vet inte hur det ska gå med sömnen, men jag är ju ledig imorgon. Väntar med spänning på ett samtal jag ska få då. Har städat och grejat också, skulle kunna göra det varje dag. Inte för att det är så värst kul, men för att jag har så mycket prylar, samt drunknar i katthår! De finns överallt, i glaset, i maten, på lypsylet, i burken med hudkräm, i ansiktet..uärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0