How are you gonna run at the speed of sound?

Sov till 12.30 idag, lite ovant men väldigt skönt. Käka brunch och gick ut och la mig i solen! Ovanligt för att vara mig va?

Det är väl nationaldagen idag va? Var rätt säker på det men har inte hört någon nämna det ens..
Jo, nu har jag sett en veteranbil med svenska flaggor, wiee.

Samt två killar, den ena med en hund efter sig, sen kom en till kille skrikande på hunden..och på polis? Haha.

Det är Classic Motor i Ånnaboda imorgon, det betyder massa supande vid och i folkets park här i Garphyttan på kvällen, samt lite bilar och rockabilly musik. Jag var där förra året, gick ut nykter, blev berusad, dansade, hade trevligt och sen hände otrevliga saker. Inte för mig, men ändå..Skippar det i år.

Ska ju ut på Harrys imorgon, med Per och en kompis till honom, det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0