hyperaktiv ekorre

Jag är så trött. Vaknade innan 5 idag också, frusen som en gnu. Tog ett bad, åt frukost och kollade på några avsnitt av Simpsons innan jag somnade om. Helt seg och väck.

Men när Petter kom blev det roligare, skulle till veterinären och han tyckte att jag var som en radioaktiv ekorre. Hehe, han menade hyperaktiv. Skitkul, garvade som få, åt allt.


Fikade hemma hos mig, jag är precis lika trött efter 2 koppar kaffe. Trött trött trött. Drömmer myskodrömmar om borttappade örhängen, att jag är kär i allt från grannen till någon tjej, till någon som heter Abbe. Känner dock inte någon Abbe och någon tjej har jag aldrig varit intresserad av.

Det kanske kommer? Haha.Ajuste, skulle visst göra rent nåns fötter med tungan också, men det vägrade jag. Duktig dröm. Nä, om man skulle dra en gammal filt över sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0