inte den som bangar

Som sagt, jag är inte den som bangar, så det blev öl och grejer här hemma med Denniz och Co. Han lagade mat så brandlarmet gick igång, haha, men gott blev det och riktigt kul var det. Lyckades med konststycket att låsa ut mig så jag kom inte in i porten, fick ringa min stackars granne som fick komma och öppna.

Tidigare på dagen råkade jag sätta igång mitt överfallslarm också, fy tusan vad ont det gjorde i öronen och jag blev helt snurrig och knäpp, lät mycket mer än brandlarmet. Värst för stackars missen.

Har världens värk i magen och ska snart åka till stan för att fixa lite saker inför helgen.




Nä, jag är inte så mycket för att vara med på kort egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0