love dares you to change our way of caring about ourselves

Åkte runt och handlade med Petter idag, det var roligt. Såg världens sötaste små fågelungar på Coop Bygg också, det fanns ett fågelbo i en växt där. Såå söta, små hårbollar som pep. Fick äntligen min dammsugarslang också, great. Men glömde självklart verktyg, men det hade grannen och han plockade även isär stolarna åt mig. Snällt, fast jag kan ju själv. Prackade på honom Good Night Tea och så fick han tillbaka dammsugaren hehe, jag har inte så mycket plats här hemma. Nåväl, det var kul att snacka bort en stund och gå en skön kvällspromenad.

Skönt att ha fått soffan såld också!

Men det allra bästa är förstås att få prata med en alldeles speciell person, som jag fick ett underbart fint mail av nyligen också. Tack! Du är bäst och allt jag kan tänka på.

Nu säger jag nattinatt, känner mig lite sliten. Har blivit för lite sömn och mat senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0