stalker?

Gårdagen var..intressant. Åkte in till stan, grillade och åt gottig mat med K och massa andra trevliga människor, en söt kille och kul att prata lite spanska. Vi gick till Harrys, och vem är där, om inte min alldeles egna stalker?
Han kom fram och klappa mig på magen(!?) och fråga hur det var, sen stod han bredvid mig när jag skulle beställa..Helt tyst.Märkte att det var någon, en kille, som pillade, kände på mitt hår.. Han tyckte väl att det var fint och det är ju ganska harmlöst.
Men då säger stalkern åt den killen! Och när hårkillen frågar "är det din tjej eller?" så säger stalkern  ja!  
Helt sjukt..Frågade "sen när är jag din tjej?!" Sen försökte han hindra mig från att dansa med andra killar (bland annat en skithet sak) höll i mig, helt plötsligt höll både han och en annan kille i mig, drog i mig båda två,  och jag fick nog...

Stalkern följde med när jag skulle hämta min jacka men så blev jag av med honom, trodde jag...Då börjar han ringa och fråga vart jag var. På väg till bussen såklart, han trodde att jag skulle sova hos honom. Hur kan man få för sig något sånt?

Per kom fram och pratade och dansade också, haha, lilla drygo. Borde kanske bett honom om hjälp..

Kom hem, då ringde K och M för att höra att jag kommit hem ordentligt..gulligt. Efter det ringde  Mange...Han var vid Harrys, lite sent va..

Är lite småtrött idag!

Nä, nu ska jag fixa lite här, S kommer om några timmar och han har med sig grejer så vi kan göra tacos..gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0