say what?

Jag har mest legat på soffan idag, och i sängen, men då började telefonen ringa. Det är som en förbannelse, lägger du dig i sängen på dagen kommer telefonen garanterat att ringa. I alla fall när du inte vill att den ska göra det. Började läsa en bok för andra gången på över en månad, Odd Thomas av Dean Koontz. Jag som "alltid" läser har inte orkat, inte haft ro.

Är så trött och jag är trött på det. Vet inte vad jag ska göra.  Ser ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom..haha.

Slökollar på My evil twin på 5:an, där kan vi verkligen snacka om psyko, 35 åringar som beter sig som 12. Verkar efterblivna.


Pga mina grannar har jag fått nån låt på huvudet, dansband I think.. kom hem, vi börjar om igen, vi glömmer allt, där ute är det så kallt..Ok?

Verkligen min typ av musik, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0