whiny, fretful, fault-finding, particular

Mindes just att jag slängde en korg i golvet på Konsum igår. Men jag blev så irriterad på att de små pojkarna framför inte hade vett nog att själva plocka undan den. Det hör till allmänt vett, tycker jag. Kassörskan blev också irriterad på dem, haha, och log så rart åt mig. Jag har åtminstone alltid pengar nog att betala det jag ska ha..
Känner mig ungefär lika trevlig som den här goa tanten (<- länk för er som inte fattar). hehehe

Min normalt korta stubin är numera icke existerande.  Allting ska gå snabbt för mig i vanliga fall, nu ska det helst gå ännu snabbare. Men jag lovar, är du snäll mot mig är jag gullig mot dig. Always. Jag är skitflummig om du är rolig.



Hehe, svarta lilla djävulen är i farten igen. Har en nästan identisk bild från förra helgen, när Henke var här. Fast hon bet inte honom. Lilla kissen ska alltid lägga sig i knät på alla som kommer hit. Ska ta fler sånna här bilder tror jag!

Den där är dock på min vän Sören. Hehe..Söööören. Låter som 39 år eller nåt, men han är bara 24. Promise. Vi käka tacos igår, drack lite god öl, kolla på film och spela Super Mario 3.

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt kisse... eller lika söt som vanligt... nu ska jag leta rätt på lite bra grejer på nätet :-)

2008-06-30 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0