-15

Var på Lungkliniken idag, vägning och mätning säger sköterskan..Jahapp, hopp upp på vågen då! Och gissa om jag blev förvånad och glad när den visar på minus 15 sedan sist! Jag bara skrek och frågade om vågen verkligen fungerade. Hehe det gjorde den såklart..Sen var jag helt plötsligt två centimeter längre också, 168, 5, fast det stämde inte riktigt tyvärr :) Sköterskan tyckte det var kul med glatt kvitter sådär på morgonen.

Lite lustigt att det är ju mest senaste två månaderna som jag riktigt ansträngt mig och kört hårt, så man kan väl säga 12 kg på 8 veckor..och 3 kg innan dess..inte dåligt.

Sen träffade jag Karin, som jag inte sett på drygt 4 månader, "vad du har gått ner!" sa hon. Riktigt roligt. Hon tyckte jag var så snygg och snygg midja, haha. Sa att jag skulle ner kanske 10 till men hon tyckte 5 kg max! Gulligt. Hoppas de kommer på middag väldigt snart!


Ajuste, jag är helt frisk. I alla fall i lungorna!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Grattis! Och särskilt roligt nu när du har speciell nytta av att känna dig lite extra snygg! ;)

2008-05-12 @ 19:08:12
Postat av: Linda

Tack! Du är alltid lika snäll :)

2008-05-13 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0