butterflies

Äter en naturdiet mealbar choklad & nougat, ganska gott faktiskt. Det är min frukost/lunch. Är inte så hungrig nuförtiden, magen är full av fjärilar. Idag är det dessutom ca 28 grader i solen, härligt!

Grannen kom över igårkväll, pratade massa och gick sen ut på en låång promenad, det var mysigt. Vi pratar nonstop, jätteroligt :)

Sen kollade jag vidare på de desperata hemmafruarna innan jag somnade gott efter en sida i Liftarens..
Desperate Housewives måste vara den bästa serien just nu, alla är roliga på sitt sätt även om Susan mest är jobbig, min favorit är Lynette, hon är cool. Yeah.

Jag ska nog söka två kurser till, KY. Bara för att.

Snart kommer P, vi ska åka till veterinären med Tussie igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0