du tycker nog att jag är för snygg för dig

Fick en så himla kul "present" på posten idag. Hon som jag fick den av sa att "Det är hemligt! Men det är något du kan använda på spanet, eller ute på krogen."

Haha. Det var servetter med helkul text, där personen ifråga ska svara på olika saker, t.ex: namn, yrke, en liten ruta för självporträtt (helkul!) och frågor som:
Du tycker nog att jag: borde ringa dig, är för snygg för dig, borde gå hem.nu! borde lyssna, inte prata, osv och så får personen fylla i ett alternativ. På baksidan står det:

Vi borde:
Höras av
Aldrig ses igen
Ta en kopp kaffe
Gifta oss
Gå hem till mig. Canal+ visar tydligen en intressant dokumentär vid midnatt.

Ja ni förstår. Sen fanns det utrymme för mail och telefonnr. Haha.

Kanske något att ta med på krogen? Näe. Som partytrick ja kanske..Helfestligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0