gnäll

Den här dagen har inte direkt börjat bra, ont i ryggen och mensvärk som fan, det förstnämnda förmodligen beroende på det sistnämnda, och så ett litet lätt illamående också, allt fint då. Får dessutom springa till bussen, och när jag sneddar över cykelbanan blir en kärring sur och börjar skrika, hör inte vad eftersom jag har lurar i öronen och lyssnar på musik. Eftersom detta inte är en bra dag pekar jag mitt tjusiga långfinger, ni vet det som befinner sig i mitten av handen, och säger jävla kärring. Sen upptäcker jag att jag glömt plånboken hemma så nu måste jag åka hem igen, alltså ta bussen hem och sen tillbaka, så drygt! Kunde ju skippat att köpa klänning men måste hämta ut kortison till katten. Så jag ska åka hem, proppa mig full med lite lagliga piller (alvedon, lugnande) och sen åka iväg igen.


Varför måste den här jävla månatliga skiten komma nu?? Kul att ha det imorgon, verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0