Jag har inget att säga samtidigt som skallen svämmar över av saker som jag vill säga och skriva men samtidigt blir jag så äckligt trött på mig själv, min hjärna och alla dessa motsägelser.

Jag har shoppat en del för det gör mig glad.Och fått saker. Ska visa upp!

Och sett massa film och läst en del bra böcker. Och gått ner 23 kg. Fan vad jag är bra och snygg men jag hatar bantarbloggar fy tusan..Så därför skriver jag inte så mycket om träning och kost. För träning blir det mycket av men inte kost..

Kanske ska på bio imorgon, åka bort i Sverige nästa vecka och vem vet, kanske till Ungern eller nåt annat ställe om ett tag. Vi får se. Längtar verkligen bort ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0