buy happiness

I söndags var jag och shoppa med Petter. Det var väldigt roligt! Köpte en ursnygg lila jacka som ser urläcker ut till mitt hår. Blev en fin blommig blus också, samt en massa smågrejer på lågprismagasinet, de har så mycket fint! P var rolig och snäll och köpte en del åt mig som jag ville ha, fina spislock, fin duk, koppar och underlägg m.m. Jag köpte lite allt möjligt, en liten halmbock jag ska ha bredvid min lilla minijulgran och ett väldigt vackert ljusfat i silver.

Speedshoppa lite i torsdags, två linnen, ett i grönt med svarta prickar o spets samt ett blått med vita prickar o spets. Ursnygga. Och två toppar. Men den gröna här nedanför köpte jag i en härlig rosa/cerise färg. Och den lila jackan på bilden, vet inte om det är exakt den jag har för min ser miljoner gånger snyggare ut när den sitter på mig, speciellt med svarta byxor och min vackra halsduk från Vila till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0