ARG

Jag kunde inte somna inatt pga att grannarna under måste vara ena jävla dumma korkade döva idioter som måste ha så himla hög volym på tvn! Det är inte första gången men sist blev det tyst när jag banka i golvet. När jag äntligen somnade så vaknade jag vid tolv av samma jävla volym och då fick jag nog och hoppade så hårt jag bara kunde och skrek "Sänk volymen för i helvete!" Vuxna, gamla människor. Jag var så arg att jag inte kunde somna om på ett bra tag..

och nej, det känns inte så lockande att gå ner och ringa på ensam, mitt i natten, i pyjamas. Fattar inte varför folk inte kan sköta sig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ring hyresvärden... de kan hjälpa...

2008-09-11 @ 22:44:15
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0