making plans

Jag hade planer, för livet och bloggen, men jag mådde urdåligt i lördags och sen dess har det vart sådär. Kortfattat  om senaste dagarna:

Söndag Firade P och blev bjuden på gott som tacos,hemmagjord hallontårta och massa annat mums! Yatzy och snack, mycket roligt, tror presenterna uppskattades också :)

Måndag Ledig med lön. Cyklade 50 min.

Tisdag
Jobb hela dagen.Lyckades samla ihop mig och cykla 30 min sen. Promenad 50 min. Lämnade tillbaka en dundersöt klänning från Bikbok. Söt var inte gjord för mig..

Onsdag Alltid ledig men jobbat lite ändå, så blir det mindre imorgon.  Panikhandlat, dvs mått sjukt dåligt men gick ut ändå. Cyklat 50 min. Nyss pratat över en timme med brorsan, känns toppen!

Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0