kyla

Jobbat inne i stan, träffat en läkare för andra gången och det kändes verkligen som att han förstod mig utan att jag behövde gröpa ur mig själv. Ovanligt och så SKÖNT. Känns som att jag fått lite hopp.

Gick till Wadköping och kramade lite på Susann & Karin, så kul att träffa dom igen.

Känns förkylt idag men det är bara vädret.(Och visdomständerna…aj) Så fort temperaturen går under 5 grader rinner näsan som en fontän, inte trevligt alls faktiskt.

Morgondagens to do:
-Tvätta 7-10
-Jobba med Golden & Alfa
-Träna kl 11 (cykla, hantlar, armhävningar & situps)
-Vaccinering kl 14? Maybe mission impossible. P kommer då iaf, senare blir det gott käk!
-Städa och fixa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0