2008 = träning

Om jag skulle ge mig på att summera 2008 skulle det kanske se ut ungefär såhär:

- Varit singel & njutit av det
- Gått ner typ dryga 25 kg
- Blivit ganska vältränad & börjat träna på Vib (styrketräning, vibrationsträning, kondition)
  + yoga
- Skaffat mig ett bra jobb med utmärkta förmåner
- Njutit av sommaren till max
- Blivit bättre på att säga nej & säga ifrån
- Fått min studieskuld betald av en ängel
- Utvecklats enormt som person
- Tränat 5-7 dagar/vecka

Måste nästan fråga de på Vib på måndag vem som har hand om hemsidan. Ska ju jobba där så jag kanske får komma med förslag, vem vet :) Jag har öga får sånt & tycker det är roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0