2009 = ännu mera träning

Bloggen & annat  får stå åt sidan lite till förmån för jobb, träning & lite serier/läsning på fritiden. Har svårt för att skriva blablablablogg i farten även om det oftast kanske blir just blablablogg.

Har kommit fram till att jag kanske bör läsa Matte C inför framtiden, för att kunna gå den eller de utbildningar jag eventuellt vill läsa.  Frågan är bara när jag ska ta itu med det, om & när det blir av. Matte har aldrig varit mitt favoritämne, men jag har insett att jag är ganska bra ändå genom lärare och klasskamrater. Men jag hatar det. Så: Jag måste plugga nåt jag avskyr för att bli det jag tror att jag vill bli & jobba med.


Det får bli en senare utmaning helt enkelt, just nu satsar jag på jobb,

och på träningen, där jag i alla fall har några personliga mål: jogga till våren & bli rejält jävla fit.


amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0