att göra succé

Har haft fullt upp denna vecka & förra  ^_^ massa jobb, träning & tvserier; har kollat igenom alla avsnitt av Vänner & Two And A Half Men nu. Börjat titta på Sopranos som Minna tipsa om, rätt kul! fast nu känns alla serieavsnitt som är över 40 minuter långa :P

ont i skallen fick jag nu, stod ute i kylan ett tag med fuktigt hår, måste nog gå och värma mig med hårtorken. Pratade med grannen lite, det var kul. han är snäll, sa att jag blivit smal :P hehe

nu väntar jag på att bli hungrig & på att mina tår ska tina lite..har hemmagjord tonfiskröra & kladdkaka som väntar i kylen.

Just ja, var på visning av en lägenhet häromdan, superfin var den! en 2a, så den har sovrum :P jag gjorde nog succé men det ska vi inte prata om här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0