He is not the one, If they only knew

Söndagen var bra, roligt sällskap & god mat hos E & R och så E som sydde in byxor & en kjol till mig, välbehövligt ^

Ingenting har fungerat som det ska sedan igår, skönt att det inte är mitt fel i alla fall.
Ingen har förstått hur jobbigt det är med de där jädra hundarna som skäller hela tiden, men nu äntligen
kom bovärden hit och lyssna & sa att han inte trodde att det hördes SÅ mkt..grattis.

En rolig nyhet är att jag kanske ska jobba på VIB en dag i veckan! Hur kul som helst, gillar stället & tränar där flera ggr i veckan.


Har grymt on i benet, hoppas det inte är nån muskelinflammation som vissa påstår..
gör ont att belasta, sitta o så.


Tror jag ska krypa ner i sängen redan nu med Joey. Serien alltså. Fick låna lite serier av mina snälla granne idag.

Ska ta sovmorgon imorn & jobba hemifrån så kanske skallen klarnar till också. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0