drottning av förväntansångest

Dagen började med en promenad runt stjärnhusen, gick lite vilse i ett otroligt fint område med pool och tennisbana. Lyx! Visning på en lägenhet som jag inte gillade alls, försökte men det gick inte.

Tror jag glömde min hjärna där nånstans för den har inte varit med mig idag alls på jobbet. Sydde när jag kom hem! Inte gjort det på flera år, gick bra! Sydde in tre byxor och fixade banden på en klänning. Sugen på att sy mer imorgon, frågan är vad? Måste ju passa på nu när jag har en symaskin till låns.

Tror jag ska glömma något inför resan på fredag, eller att jag ska missa tåget, eller att jag ska behöva vänta länge på tåget, osv osv..

Ska nog göra alla en tjänst och gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0