Hypotyreos och Norr

jag har varit en dålig bloggis senaste veckorna, I know. det är livet och livet är inte bloggen, hur kul det än är att skriva dagbok med bilder från senaste shoppingen till allt det andra vackra man ser.



Igår traskade jag runt på norr efter ett mycket positivt möte. Norr var fint och jag saknar det, tänkte "en annan tid, ett annat liv." Gick runt där med en ful blodig tuss på armen, för hon som stack mig var inte särskilt duktig tydligen, blödde mycket och blev mycket mer svullen och blå än jag brukar.

Pratar självklart om blodprov på vårdcentral och inget annat =) Det har tydligen blivit modernt med hypotyreos, brist på sköldkörtelhormon, enkelt sagt låg ämnesomsättning. Lustigt. Jag har haft min diagnos i 6 år. Ännu lustigare är att många verkar ha fått det efter medicinen Zoloft, precis som jag fick.

Pappa berättade att en av deras katter jagade en räv idag, haha. Lustigaste av allt ju. Nåja, jag är nog lite trötter allt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt när de inte kan stickas ordentligt... Fick så på båda armarna, och så skulle jag tillbaka dagen efter för att försöka igen... Öm som en tok... Jag gick dit och sa att det får ske ett mirakel för att ni ska lyckas sticka mig när ni har ställt till mig så här, och så visade jag upp det blå-svarta konstverket i mina armveck...

2009-06-26 @ 13:08:50
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0