viernes

Idag har jag jobbat med Subways & Creperiets redovisning & bokföring. Jag gillar att ha hand om restaurangerna och de här två har verkligen bra ordning på det mesta, speciellt SSM.

Jag shoppade lite annat  idag förutom epilatorn. Linne, klänning, skor, slimmade jeans, underkläder och 3 par skor.
Essens till sodastream så jag kan dricka kolsyrat vatten med päronsmak. Fick hem paket från h&m  och beställde ett par svarta cheap monday jeans.

Ska visa allting snart för den som är intresserad. Och är du inte det, tough luck :P



Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå, utbildningen är i Östersund, men den är på distans, så jag behöver inte flytta dit :D. Det är träffar där 2 gånger/termin, ett par dagar i sträck. Tur att det finns en massa bra övernattningsmöjligheter där, det har jag hört mig för om :).

Jag kan inte säga att jag har direkt synliga ådror, mina är dessutom inte som andra, de ger inte lika mycket motstånd när man ska sticka, som det gör på de flesta andra. Dessutom så avskyr jag att bli stucken, en fobi kan man säga. I armen får de inte sticka mig längre, för det är ingen som lyckas. Nu får de snällt sticka mig i handen, funkar med lite bedövningssalva innan, men det känns oftast ändå, men vissa lyckas med det där, så att det inte känns alls... vet inte hur de bär sig åt riktigt. Ser fram emot att se bilder på din shopping!

2009-06-26 @ 23:06:37
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0