neighbor of the beast

Jag har fått nya grannar. Jag hatar grannar. Helst skulle jag vilja bo i en stuga ute i skogen eller i någon väl isolerad lägenhet. Bara det är tyst. Tystnad. Ska det vara så himla omöjligt att få tystnad?



Igår hade jag träningsvärk som fasen, inte van att springa ju. Kollade på Greys hela dagen & käkade gott i soffan :) Fast jag hatar att ta det lugnt nuförtiden. Men kroppen kräver vila sägs det...


Idag blev det styrketräning,vib & solande både inne & ute, varmt härligt väder!
Men måste fixa nya solbrillor, mina fina gick sönder.  Är ju så svårt att hitta några bra när de flesta säljer dessa stora modeller som gör att jag ser ut som en rund fluga. Inte snyggt. Det är faktiskt fult på de flesta men så får man väl inte säga...


Jag luktar fortfarande solarie. fresch


Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Vet vad du menar, tycker inte heller det är speciellt snyggt att se ut som en närsynt fluga... Har solbriller, men inte så stora :). Slipade, så jag ser ordentligt oxå :)

2009-05-15 @ 22:40:52
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0