önskelista

Jag fyller ju 23 alldeles snart & så här ser min önskelista ut som vissa har tagit del av:


•·         Hantlar

•·         Säsong 1 & 2 av Desperate Housewives

•·         Maken av Dean Koontz

•·         Var är min dotter? av Nicci French

•·         Presentkort

•·         Skithus & dyr,bra kattsand till katten (hon fyller faktiskt 11 år 5 dagar efter mig)

•·         Stavmixer

•·         Digital- TV mottagare



Sen minns jag faktiskt inte om det var något mer. Men jag blir glad av ett grattis :)



Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Minns ju inte när du fyller år, dumma mig =(. Men jag säger jätte många GRATTIS nu, och hoppas att du får en kanonbra dag!!! Å grattis till Tussi oxå, så här i förskott!

2009-05-15 @ 22:42:19
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0