svininfluensa

Var på VC idag för cellprovtagning och passade på att fråga i kassan om när de som INTE är i riskgruppen kan vaccinera sig. Surkärring och om möjligt ännu luddigare svar än de man får på internet. Hursomhelst, det ska alltså göras nån vecka i nån mässhall? Smart att fösa ihop massa människor, är man inte sjuk innan lär man ju bli. Och hur i helvete kan vaccinet ta slut och försenas? "Det är inköpt till alla". Pyttsan. Hur ska alla ta sig till mäss-skiten då?

Jag är bara otroligt grinig nu på kvällen och färdig att slå till nån. Vill inte ha något töntigt svar, vet inte varför jag är grinig, dålig hårdag eller lång dag kanske. Vet inte ens om jag ska vaccinera mig, är nog mer safe att stanna hemma. Folk är så jävla äckliga som inte tvättar händerna!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet inte heller om jag ska vaccinera mig.. Nathalie kommer säkert få vaccinering i skolan, om ingen motsätter sig detta... Hur jag ska göra har jag ingen aning om.. Men det låter ju lite knepigt, när de säger att de köpt in vaccin till alla, och så tar det slut...

Tvätta händerna ja, tänk att det finns äckligt folk som hoppar över det...

2009-11-06 @ 08:38:25
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0