where does the good go

Ledig igår, jobba hemifrån dag idag, chefen skulle komma över med jobb men han hör av sig så sent som 16.30 och säger att jag inte behöver komma in i morgon. So, what to do? Jag får ju min lön men lite långtråkigt blir det allt.
Kan faktiskt inte träna eller greja och pyssla hemma jämt. Kollat på 5:e Johan Falk filmen, städat, tvättat, pratat med bovärd om jobbiga grannar, cyklat 70 min som sagt, handlat, pratat med Danne typ 1 timme och det är jätteroligt, att han kommer hit i jul och få planera & sånt! Julklappar, julmaten (som minskat ännu mer för min del sen jag blev  semi-demi-whatever-vegetarian, men det handlar inte om det! Jag ska bjuda, baka och laga) vill alltid bjuda på gott, för ärligt talat är jag skittråkig för de som inte räknar kcal eller bryr sig alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0