blogg.se funkar dåligt idag

ville lägga upp en bild på min nya lilla sötnos, en samsung X640, men det gick ej.men den finns på bild på siba.se.
den var nedsatt till 1400:- och min man tyckte jag skulle ha den.
tack! love it.





köpte också en cool topp och en blå kofta på gina tricot häromdan. mitt shoppingbehov är som sagt stort just nu och jag vill bara HA!
fick en ny klockradio typ förra veckan, såå snygg! kanske kan visa bilder när blogg.se funkar lite BÄTTRE.



om 16 dagar fyller jag 20, det är på en onsdag och jag är ledig hela den veckan! blir förmodligen god mat, billig god öl och sen the sounds på satin,inte fel alls. mkt roligt faktiskt. ska bli kul att fylla år.

har önskat mig presentkort på H&M, Amarige de Givenchy parfymen (loves it) och några böcker. annars har jag ju allt. men kläder kan man ju aldrig få för mycket av. inte bra böcker heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0