drink sangria in the park


igår var jag hos Linda och drack kaffe, sen va vi här, åt sallad och kollade på prison break. satan va vi flabba, var nog för att vi var höga, nej jag menar trötta såklart.

idag var jag i skolan och hade första lektionen i rättskunskap, känns skitbra, bra lärare och så är jag intresserad av det också. sen så sov jag och vaknade först av sms från HS och sen från Linda..var där idag och åt middag, gott. sen var vi och kolla in hagabadet. och så har jag fått csnpapper underskrivet av skolan så förhoppningsvis dyker pengar upp nästa vecka. från två håll, i hope.

imorgon har jag bara en lektion.

ja livet är ganska gott just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0