Ingen sörjer när du dör


jag fick massa beröm på apu:n både igår och idag, det är roligt.  jag bor på 5:an, min handledare på 9:an, grannar, haha. saknar ändå vägverket lite..ja inte handledaren där, men jobbet, att ha en egen plats, dator och allt.. och så HS såklart..
de frågade på praktiken idag vad jag var allergisk mot, med tanke på förra onsdagen.. BLOMMOR sa jag! eller nej, det gjorde jag ju inte..jag sa att jag inte visste, känns ju väldigt seriöst..

annars så slutade jag 18.00 idag, handlade, lagade mat, kollade på simpsons, toghand om tvätten, ringde glocalnet och sa åt dem att göra felanmälan..och så..ja visst kunde livet vara roligare, men jag är nog rätt nöjd.  shoppingsugen, tur att pengarna ramlar in nästa vecka.

röstade i onsdags. jag kan bara säga att jag är inte nöjd med sossarna, men jag tror inte att det blir bättre med moderaterna.. jag har blivit så sjukt arg av debatter och vissa artiklar..och hur mycket papper har jag inte fått hem i brevlådan..det är ju väldigt bra ur miljöperspektiv..inte. jag skulle vilja plocka lite ur nästan alla partier å sätta ihop till ett, men det går ju inte. skrämmande att de som fyllt 18 i år nu får rösta..

spelat in "vuxna människor" som gick på 5:an nu ikväll, har för mig att den var rätt rolig. så, nu har jag tänkt ha en skön helg som består av slappa, kolla film och kräftskiva på söndag. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0