everything's so blurry

Äntligen är mina två halvbra datorer tillbaka igen! De blev till en dator med större kapacitet som förhoppningsvis fungerar bättre, med windows vista..Eller nästan i alla fall..Hehe. Med AVG installerat är det bara att tuta och köra!

Det är nån fjortis som registrerar sig på kamrat och anger min mailadress, vilket gör att jag får hennes inloggningsuppgifter.. Första, andra, tredje och fjärde gången gick jag in på sidan och bytte lösenord, och hon skaffade en ny användare varje gång och kunde inte förstå vad som hänt med hennes andra sidor, haha. Att det var någon som hade den mailadress hon angav kunde hon tydligen inte fatta, vilket jävla pucko. Men sen hon skapat sitt femte konto med min mail tröttnade jag och skrev till kamrat. Tänk att det finns så korkade människor..

Jag har varit totalt genomförkyld senaste dagarna och inte orkat göra någonting. Så kul är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0