it aint wise to need someone

like you do..

Blev inget vettigt gjort idag inte, har blödit i snart fyra veckor och mitt järnvärde kan inte vara särskilt högt nu, därav tröttheten och att jag höll på att somna på jobbet igår antar jag. Gäsp. Och detta är kanske normalt? (Yawn). Funderade på olika anledningar men inget stämmer ihop med detta, hm.. Och inte blev magen glad av kaffe idag heller, nejnej, det förstörde jag den med för några år sen. Så dubbelvärk, vad roligt, yey.
Jag pratade iaf med L och F idag, det var jättekul, ska bli så kul att träffa gamla barndomskompisar nästa helg och festa och snacka gamla minnen m.m.
Nu blir det lite drink på vitt torrt vin + fanta sugarfree apple pear, mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0