who said I was sane?

Jaha då ska man jobba imorn då fast jag skulle vart ledig till den 31! Helt otroligt, jag blir så jävla irriterad, inte på nån person, för man kan inte rå för att man mår dåligt, jag vet precis hur det där är, men på den oorganisation som råder.Och nu kanske jag inte ens börjar skolan på måndag som jag trodde, utan senare. Det är ju skönt men de kan väl för fan informera så man kan planera lite! Gah så irriterad jag varit idag.

Pappa opererades igår igen, det gick bra tydligen. Hoppas det, för jag är lite oroad av vissa saker nu.. Och mamma går fortfarande med rollator, ojoj, ja jag är glad att jag mår så bra som jag ändå gör just nu.

Pratade med mamma säkert tre timmar idag, det är så skönt, hon är fan som en bästa vän ju.

Jag är helt fast med att läsa bloggar med ett visst specifikt ämne, och nej det är inte snusk haha


Who said I was sane?

Follow your instinct
It usually takes you home


In Flames


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0