suffocation, no breathing

okej..orka? känns som att många sliter och drar i mig just nu, vill att jag ska göra det dom vill.. är allmänt oseriösa..o vissa tänker bara på en sak....funderar på att isolera mig eller så, men det går väl inte riktigt..typ dra täcket över huvudet, bara sova, läsa, kolla på tv, gosa med bebisen..

var på en rejäl shoppingtur med petter idag, det var kul :) först bjöd han på frukost hos mig, sen va vi på clas ohlson o bytte mina datahögtalare, jag lämnade tillbaka trasiga byxor på h&m, åkte till marieberg o shoppade mat o så på willys, köpte kattmat på djurmagazinet, köpte nödvändigheter på europris o sen ett par asläckra skor på din sko, typ stövlar/skolett med halvlångt skaft, grå med silverränder o liten rosett o så..urnajs!..blev bjuden på kebabrulle sen :)  tack än en gång.

sen hemma läste jag ett brev o grät en skvätt..vet inte riktigt vad jag känner eller hur jag vill ha det, är nog världens jobbigaste o knäppaste just nu..förlåt. ryckte upp mig lite o gjorde kaffe för sen hälsa linda på mig en stund..var rätt slut o ganska tom i bollen, sorry, ibland är det sånna dagar bara..men är glad för din skull och hoppas allt går bra :)

pratade med min mamma som var nere och sa att hon sökt hjälp för akoholproblem..får man säga "äntligen!" ? hursomhelst, jag hoppas väl inte på för mycket, men tycker det är positivt att hon gjort det själv, utan tvång eller påtryckningar..

ska hälsa på i sthlm om ca två veckor, hoppas det blir bra o att hon är nykter då..annars orkar jag nog inte..sover nog hos pappa ändå..tänker åka till stan o bara gå runt, älskar det..kanske shoppa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0