we're never gonna survive unless..we get a little crazy


idag har jag rotat fram lite kläder och böcker, städat, packat, diskat o röjt..trist.
men innan dess var jag ju hos petter som jag haft massa myspys med. är ju faktiskt en speciell dag idag..
:P

alltid blandade känslor inför att åka bort, men jag vet att det kommer bli roligt, först till mamma som ska bjuda på oxfilé provencale, mums! bubbla på om allt som vanligt...så ska hon få lite gamla, nästan oanvända kläder av mig och hon ska klippa mig..mkt bättre än hos frisör ju.
sen till pappa och mari på fredag kväll..försökte få tag på dem idag, till slut testade jag två gamla nr jag hade i mobilen till mari..på det första svarade en kille jag först trodde va pappa! haha men han va jättetrevlig..på andra numret jag hade svarade jackie, men då fick jag iaf rätt nr..jaja..

ska upp vid 10-11 imorn och borde väl sova nu egentligen..men vi får se hur det blir med den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0