bad dreams in the night

Onsdag - Jobbade till 21.30, sen gick jag till Royal och träffade Henke och Petter, drack en öl och skulle sedan ta bussen hem tänkte jag, men träffade på lite folk och drog runt med dem, bl a till SF haha och sen Hellas. Fick höra lite grejer också.. Känner mig lite elak..men vad ska man göra då? När Hellas stängde gick jag till Royal och samma personer igen, blev taxi med dem kl 3 till Hällabrottet, sova där och sen åka direkt till jobbet på torsdagen.

Torsdag - Jobba 11-16.30, sen hem och grejade. Somnade redan efter åtta men vaknade tusen ggr av mardrömmar, det var ju lagom kul.

Fredag - Blev nog en tolv timmars sömn i alla fall, så skönt. Jobbat 10 timmar idag. Han den trevliga farbrorn som alltid tycker att jag ser så go, glad och fin ut och att det är trevligt att se på mig m.m sa idag att han ville adoptera mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0