Die Hard 4.0

Har visst inte hunnit skriva på några dagar igen. Det kan ha sina förklaringar.. i söndags var jag och Robert till Marieberg och shoppa lite, sen så sov jag där o så. Kom hem vid 7 på måndagen, började jobba kl 16. Gjorde så i tisdags också, och igår, onsdag, var Petter här och jag klippte honom och vi käka lite gott, sen var R och jag på bio, såg Die Hard 4.0. Jag som älskar Bruce Willis och de andra filmerna tyckte den var skitbra! Så sov han över här, åkte och jobbade vid halv 7 och jag gick upp vid 11 idag, och har sen jobbat 14.30-21.30. Så ja, bra förklaringar har det. Kommer hem vid 23, äter nåt, kollar på Bones, pratar lite i telen och sen är det sova som gäller. I alla fall när jag jobbar såhär. Ska sova alldeles snart. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0