fruntimmersveckan

Gick upp innan nio imorse och frös som en get, nu kan jag inte alls förstå det? Tycker det är varmt och jag har tråkigt, är van vid att det händer saker hela tiden. Lyssnar på Iron Maiden, Blind Guardian, Freedom Call, Gamma Ray och lite annat smått och gott..Jobbat 11-16, det är lite skönare än att jobba kväll det. Jävlades lite med en surkärring idag, hon skällde på oss utan anledning så där fick hon.. hehe.  Pappa ringde och frågade om jag var nykter än, vad tror han..Jag har ringt morfar och grattat honom, han är go han. På onsdag börjar fruntimmersveckan, haha fast det är två killnamn då? På torsdag fyller farfar år fast honom ringer jag inte, han bor ju i Dallas, och på fredag har jag namnsdag fy fan. Jag har tre om året tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0