jag ska inte ut ikväll

åh vad jag känner mig snäll.." hihi. jag har lyssnat på gammal, ny, bra, dålig och skojig musik idag, bl a parodi på sjumilakliv. hade en jättemysig helg i alla fall, kom hem strax innan 7 imorse. gäsp. bara sovit 4 timmar inatt..kollat på bandits idag, det är en feelgood film för mig. och OC såklart. fast dom nyaste avsnitten som går på repris i tv nu är inte särskilt bra. sjungit och dansat här hemma och försökt roa mig själv, försökte även sätta upp tavlor men det gick inge vidare, spikarna böjde sig hela tiden. men jag tror jag har blivit erbjuden hjälp..
ska ringa bovärden imorn och ställa lite frågor, kanske man kan få lite hjälp av vaktmästaren? visserligen tycker jag om att klara mig själv, men får väl lov att inse när jag mött min överman (väggen i detta fall. och taket. slagborr?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0