klyftig klyfta

Idag kom Petter med en bordsfläkt åt mig, för att jag tagit hand om Stumpan. Tack!  Sen fick jag låna filmer också, bl a Tjenare Kungen och så fick jag två filmer, sånna som följer med tidningar. Jättesnällt!
Vi åkte till Elgiganten där jag köpte en dvdbox med Bruce Willis, skulle egentligen kosta 99:- men jag fick den för 69:-.. hihi vet inte hur jag gör men killen i kassan stod där och log massa.
Köpte skruvar och pluggar på Silvan och sen handlade jag ingredienser till smörgåstårta, som jag gjorde när jag kom hem. Ska bjuda på det imorgon. Får ju besök två ggr då! Och hoppas Eva vill köpa mitt designbord också för sisådär 2000:-

Igår hoppade jag in och jobbade,  sen raka vägen hem och fixa lite och sen fick jag besök. En mysig kväll blev det..

Och oj vad skönt det är med en fläkt! Tack igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0