not a worry in the world

Sitter här framför datorn och grejar med lite av varje, lyssnar på musik, ska snart ta mig en latte och känner mig oförskämt tillfreds. Har på mig ett nytt linne jag fyndade på Indiska nu i veckan och har fixat naglarna, solen skiner och jag är ledig till den 8:e.  Lite blasé och allt rinner av mig. Kan knappast bli mycket bättre. Blir nog en promenad eller cykeltur snart också.

Igår for jag runt och plockade och städade, sen kom bästaste vännen och vi käkade tacos, kollade på Hostage med Bruce Willis och snackade massa. En rolig dag. Skönt att vara nykter för en helg också hehe. Känns lite fräschare så. Och jag var ju knappast särskilt berusad i onsdags heller, det var en rolig kväll det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0