midsommar midsummer

vart o festat ikväll med ida, hennes kille o robban hos idas kusin o lite annat folk, spelat kubb (fyra tjejer mot sex killar, lite orättvist ju), druckit en del, grillat o myst o så. kul ju! hehe jag bytte med en kille, han fick en öl och jag fick en flaska tequila. schyst byte ju!
najs midsommar! lite sent nu jag vet, men jag är för pigg för att sova.

nån som är sugen på en lägenhet förresten? såg petters lägenhet på hemnet idag, superfina bilder. finns på norr, under "Örebro Centralt N/O".


Kommentarer
Postat av: Maja

hej! ;D jotack det är bara bra, med dej också hoppas jag? hoppas du hade en trevlig midsommar! :D kram

2007-06-24 @ 19:32:57
URL: http://pappabiff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0