lite lyx

image30


Somnade vid 17 igår, sov till 8 idag, så skönt och välbehövligt. Vaknade upp till fint väder och ca 25 grader på balkongen. Traskade iväg uppåt stan för att hämta ett intyg att lämna till ÖBO. Tänk att lägenheten är min! Den fina med ljusblå tapet i vadagsrummet, i det mysiga området med superbra hyra. Tänk att allt har ordnat sig med allting! Det tyckte jag var värt att fira och lyxa till det lite, så jag gick in på HM och det blev den här till vänster, fast med ett mörkgrått band, och ett vitt linne. Hade fått 100:- rabattcheck där häromdan så.. Najs! Såg även flera fina toppar och tunikor med liknande skärningar..Blev duktigt sugen på lite mer..Men vi får se. Får min beställning därifrån nästa vecka också.

Sen för att fira lite mer kom Petter hit med pizza, och så hade jag köpt efterrätt: vaniljglass och hallon. Mums!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för tipsen.. läser här alldeles för sällan.. glömmer helt enkelt bort det.. kanske beror på att jag sällan bloggar... hmmm men det jag hur som helst skulle säga var STORT GRATTIS!!!! Lovar att komma å hälsa på =)

2007-04-03 @ 21:09:09
URL: http://chagak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0