Sometimes I feel that I should go and play with the thunder

min dator har levt sitt eget liv några dagar nu, annars skulle jag uppdaterat tidigare. (kanske..)

förra torsdagen fick jag vänta på mitt tåg mot sthlm ca 2 timmar, för det var snökaos neråt i landet..inte vågade jag gå hem heller (bor ju tvärsöver gatan) lite surt, ifall tiden skulle ändras..men väl framme i blåsta bålsta så var det jättekul hos mamsen. tiden gick för fort..bålstaskolorna var förresten med i kalla fakta för nån vecka sen, sveriges sämsta haha. förvånar mig inte ett dugg. shit, finns inget jag saknar med den lilla hålan. iaf, vi åt gott o snacka på..sen nästa dag blev jag klippt, blidde skitbra. sen hämta pappsen mig o vi åkte hem till dom o käka tacos, nästa dag åkte jag, mari, timmy och moa (så söt!) till jackie o grattade henne. lilla moa kunde vinka till mig flera ggr men jag fick inte se hennes ponny :P

det var den sthlmstrippen det. eller ja, bålsta-bro tripp..whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0