when bloody angels spread their wings

i lördags var jag ju hos petter och kolla på melodifestivalen andra chansen eller va det heter. urkasst var det! fy, bu, ingen bra vann..fanns väl iofs bara två. vi åt massa gott o spela tvspel, no fear down hill mountainbiking :) o kolla på film. igår var jag bjuden på middag hos svärmora, de va himla trevligt. o hon va så gullig o gav mig pengar för mina medicin utgifter.
jag har skurit mig på högra pekfingret o kan knappt skriva haha måste rätta mig själv hela tiden..

vet ni vad jag är trött på? människor! de som bara tänker på sig själva, eller som glömmer sin vän när något dyker upp, typ en pojk/flickvän..eller varför inte de som totalt skiter i dem som de påstår sig bry sig om.
nä ja e inte bitter! :P  men blir bara så jävla förbannad på saker o ting. som folk som tror att man typ bara sitter hemma o käkar o inte rör sig...de e ju faan inte så. men är de inte intresserade av fakta så ska de fan inte bry sig.
en till sak jag inte fattar..varför sitter en person o läser min blogg för, o sen rapporterar till en annan att hon tror jag skriver illa om henne? varför inte fråga mig först? så jag får säga hur det ligger till..eller vill folk så gärna kasta skit o snacka strunt? varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0