datorlös, np och lite sommarkänslor

Har nu varit utan dator en vecka, buhu. Skulle få en helt ny men båda moderkorten som köptes var trasiga, så nu är den inne på felsökning och jag kan bara hoppas på att den kommer snart. Jag behöver den till så mycket, men mest plugg, känner mig hjälplös utan en dator! Nu sitter jag hemma hos Petter och surfar, han är på jobbet och jag har en katt som ligger framför skärmen och ser söt ut, hon har vart jättesnäll i kväll *ta i trä*.

Hjälp vad mycket som hinner hända på så kort tid, och ändå nästan inget av intresse. Morfar hamnade på sjukhus och på mamma lät det som att han skulle dö, så det trodde ju jag..Men han verkar må bättre nu.
Idag var jag i skolan och skrev nationellt prov i engelska b, focus: writing, about temptations. Med tanke på att skriva fritt är något av det värsta jag vet, så gick det nog bra ändå.

Helgen var riktigt nice, och likaså valborg och dagen efter. Igår somnade jag i soffan framför hockeyn, men jag vaknade upp i tid till att höra att Sverige vann i alla fall!

Det blir en kul tid framöver: min födelsedag 24/5, Tussies födelsedag 29/5, flytt 1/6, hämta möbler i Bålsta 2/6 och sen skolavslutning i juni. :) Och en kryssning någon gång i sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0