jobbintervju

Idag kom jag på att jag har ju sommarlov! Men vart är det ljuva sommarvädret?

Jag har packat och grejat senaste dagarna, idag flängde jag runt lite med Petter, det blev en telefon, brödrost och lite annat jag behöver. Sen blev jag bjuden på pizza. Onyttigt ja, men oh så gott! Vi kollade på Robotar, gullig film. Fick det jag beställt från cdon också, bl a min OC-box! Sen fick jag nycklarna till nya lägenheten.
Imorn blir det Stockholm och hämta möbler och sen se min lägenhet igen!

Sen hände något annat väldigt roligt idag. De ringde från SGS och vill att jag ska komma på en intervju!

Kommentarer
Postat av: maja

woho. (: roligt igår? ;D

2007-06-03 @ 14:13:39
URL: http://pappabiff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0