reflecting the cruel part of your soul

Den senaste tiden har jag haft problem med andningen, (wow, var det något nytt?!) många ggr om dagen, så jag var hos min farbror läkare idag, (som är så bra, han får aldrig sluta!) och blåste i någonting, "blåste du allt du kunde?" ja, det gjorde jag, fyra gånger, men det var tydligen inte så bra så jag fick bricanyl turbuhaler och ska få en tid hos en astmasköterska..jahapp hejdå 280 spänn! Eller mer..Men det funkar! Med bricanyl..Så skönt! Slipper jag oroa mig för det i alla fall..Snart pallar jag inte mer alltså, det säger jag bara.Blir inlagd på psyket eller något..Eller nej, det blir jag inte heller, för jag har för mycket styrka och "go" i mig..Fan då.

Dessutom tycker jag att det är otroligt löjligt och nästan lite (ironiskt) roande att kommuner vill sälja ut allmännyttans hyreslägenheter för att det ger människor "större valfrihet" för vart de ska bo. Ja, för de som har råd med en bostadsrätt, ja! Men alla som inte har det då? Folk verkar ju fan tänka med röven istället för med hjärnan, eller i alla fall den delen av befolkningen som har en medel/hög inkomst. Tacka vet jag de höginkomsttagare som röstar med hjärtat istället, ja jag känner faktiskt några stycken. Men det är inte många..Och alla jävlar som trodde på valfläsk istället för att kolla upp fakta, rätt åt er..Och visst kommer det siffror på att arbetslösheten minskar, men samtidigt hör man nästan varje dag om en hel mängd unga människor som är arbetslösa/långtidsarbetslösa..


And the story ends
Insanity said coldly
Still waiting for the chance
So out of nowhere it will rise
Oh, and another journey starts
Into insanity's claws


Kommentarer
Postat av: Balbin

Låter som du har riktigt jobbigt med Astman. Know the feelin'

Sköt om dig.

2007-05-11 @ 20:42:05
URL: http://balbin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0