So If you're feelin' lonely.. don't

Det blev lite obehagligt igår efter jobbet när förföljaren hade väntat på mig. Jag sprang in på CO och gömde mig. Sjuk situation minst sagt. Helt skakig hemma också, ringde Petter som kom och hämta mig, vi åkte och handla och snacka, och idag hämtade han mig efter jobbet. Supersnällt! Slapp jag gå till bussen.. Fika på kaffe, kanelknäcke och choklad, mumma :)
Hoppas det har lugnat ner sig bara och att budskaper gått in till slut, annars får jag skaffa nån fejkpojkvän. Som inte blir psyko..som kan skydda eller skrämma iväg eller nåt sånt.


Usch, jag är väl astöntig men fick just höra om en hemsk sak. Ska bli spännande att se om det blir lugnt inatt då, både här och därborta..Sjukt att båda haft konstiga upplevelser senaste tre dagarna.

När döden nalkas varslas det tre gånger innan? Creepy.



Det har varit lite mycket på sistone bara..för mycket på en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0